A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Шабівська сільська рада
об'єднана територіальна громада
Одеська область, Білгород-Дністровський район

Відповідальні особи за оприлюднення інформації в формі відкритих даних

Перелік інформації у формі відкритих даних, 

які є в розпоряджені Шабівської сільської ради та відповідальні за її оприлюднення

Назва підрозділів (посад) апарату  сільської ради та її виконавчих органів

Публічна інформація, яку необхідно надавати

1

Структурні підрозділи (спеціалісти) апарату Шабівської сільської ради та її виконавчі органи, старости

1. Інформація про організаційну структуру.

2. Положення.

3. Перелік та умови отримання послуг, що надаються (форми і зразки документів).

4. Інформація про керівництво.

(прізвище, ім’я, по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси службової електронної пошти).

5. Графік прийому громадян.

6. Плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань.

7. Розпорядження сільського голови з основної діяльності.

8. Звіти про виконання програм.

9. Перелік укладених договорів, додаткових угод.

10. Інформація про заплановані, значущі для громади заходи, акції.

11. Інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим

12. Проекти рішень сільської ради

13. Проекти рішень виконавчого комітету сільської ради

2

Заступники сільського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків

1.Звіт по виконанню Програми поводження з твердими побутовими відходами в населених пунктах Шабівської об’єднаної територіальної громади.

2.Дані про місце розміщення зупинок автомобільного транспорту.

3.Інформація щодо санітарного стану та благоустрою території населених пунктів громади.

3

Сектор з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи

1.Інформація про роботу комісії з питань евакуації населення Шабівської сільської ради (склад, положення, інформація).

2. Розпорядження сільського голови з основної діяльності в межах компетенції.

3. Звіти по виконанню Програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Шабівської сільської ради на 2018 - 2020 роки.

4. Інформація про місцеву пожежну охорону та її діяльність (керівництво, адреса, штатна чисельність, номери телефонів, в т.ч.чергового).

4

Загальний відділ

1.Законодавчі та нормативно правові акти з питань звернення громадян та доступу до публічної інформації

2. Номенклатура справ.

3.Інформацію про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник.

4.Перелік наборів даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних.

5.Розпорядження сільського голови з основної діяльності в межах компетенції.

6.Звіти про роботу із зверненнями громадян, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

7.Електронні петиції.

З кадрових питань:

8.Правила внутрішнього трудового розпорядку;

9.Вакансії на які оголошено конкурс, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

10. Інформація проведення перевірки достовірності відомостей, що подаються посадовими особами органів місцевого самоврядування, а також особами, які претендують на зайняття відповідних посад, щодо застосування заборон, передбачених ч.3, ч.4 ст.1 ЗУ “Про очищення влади”;

11.Копії заяв щодо згоди на оприлюднення відомостей про особу, та декларації особи, стосовно якої проводиться перевірка (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

5

Відділ з питань земельних відносин, охорони

водних ресурсів та надр

1.Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій.

2.Генеральні плани населених пунктів, історико-архітектурні опорні плани, плани зонування територій та детальні плани територій (за винятком відомостей, які відповідно до законодавства складають інформацію з обмеженим доступом).

3.Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування.

4.Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови.

5.Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок.

6.Схеми планування територій громад та плани зонування територій.

7. Інформація про діяльність відділу, діючих консультативно-дорадчих органів з наданням фотопідтвердження (склад, положення, інформація, проведення засідань, інші заходи):

- Комісія щодо обстеження зелених насаджень території сіл Шабівської сільської ради;

- Санітарна комісія виконавчого комітету Шабівської сільської ради.

6

Служба у справах дітей

1. Плани проведення та порядок денний відкритих засідань консультативно-дорадчих органів.

2. Розпорядження сільського голови з основної діяльності в межах компетенції.

3.Інформація про роботу Комісії з питань захисту прав дитини (склад, положення, інформація).

4.Інформація про проведення рейдів, акцій, тощо.

5.Інформація про діяльність служби, проведення засідань консультативно-дорадчих органів, інших заходів (з наданням фотопідтвердження).

4.Звіт про виконання Програми запобігання  

сирітству та подолання дитячої безпритульності та бездоглядності на 2018-2021 роки.

7

Юридичний сектор

З питань нотаріальних дій:

1.Перелік нотаріальних дій, що вчиняються посадовою особою.

2.Зразки документів та розміри оплати за вчинення нотаріальних дій.

3. Інформація про діяльність адміністративної комісії при сільській раді (склад, положення, інформація).

8

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

1.Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури.

2.Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету.

3.Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету.

4.Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт.

9

Відділ з питань державної реєстрації та адміністративних послуг

З питань Державної реєстрації актів цивільного стану:

1.Перелік послуг, що надаються та  документів для реєстрації народження, шлюбу, смерті громадян.

2. Графік прийому громадян.

З питань реєстрації місця проживання:

1.Перелік документів для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання.

2. Інформація про діючі розміри та резквізити на сплату за надання послуг.

З питань реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

1.Перелік послуг з реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

2. Документи для державної реєстрації права власності та інших речових прав.

3. Розмір оплати та реквізити за проведення реєстрацій-них дій та за надання інформації з Державного реєстру.

10

Управління фінансів

1.Інформація про виконання місцевого бюджету за півріччя, рік.

2.Зведений звіт по мережі установ, що фінансуються з місцевого бюджету, за рік.

3. Розпорядження сільського голови з основної діяльності в межах компетенції.

4.Інформація про роботу комісії з питань забезпечення надходжень до бюджету (склад, положення, інформація).

5. Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб’єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб - перед суб’єктами господарюваня).

6.Звіт про виконання програм:

- Програми зміцнення законності, безпеки та порядку "Безпечна Шабівська громада".

- Програми підтримки громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону Шабівської сільської ради на 2018-2020 роки.

7. Відомості щодо залучення пайової участі (як у забезпечення розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, так і в утримання об’єктів благоустрою)

11

Управління з питань соціального захисту та охорони здоров’я

1. Перелік та умови отримання послуг, що надаються.

2. Плани проведення та порядок денний відкритих засідань консультативно-дорадчих органів.

3. Розпорядження сільського голови з основної діяльності в межах компетенції.

4.Інформація про роботу діючих консультативно-дорадчих органів (склад, положення, інформація):

- Координаційної ради з питань соціального захисту малозабезпечених верств населення;

-Громадської комісії із житлових питань.

5. Перелік лікувальних установ (ФАП, амбулаторії), розташованих на території сільської ради (керівництво; адреса; структура; службові номери засобів зв’язку; графік прийому громадян).

6.Звіти по виконанню:

-Соціально - цільової програми «Милосердя» на 2018-2020 роки;

-Меморандуму про взаємодію і співробітництво між сільрадою та Перви-нною організацією ради ветеранів Шабівської ОТГ.

7.Дані щодо кількості отримувачів субсидій; малозабезпечених, багатодітних сімей; учасників АТО, ВВВ; дітей війни; внутрішньо переміщених осіб; інвалідів, в т.ч. дітей; постраждалих  від  аварії на ЧАЕС та інших пільгових категорій, які мешкають на території Шабівської сільської ради.

12

Відділ економіки, рекреаційної діяльності, туризму та інвестиційної політики

1. Плани проведення та порядок денний відкритих засідань консультативно-дорадчих органів.

2. Розпорядження сільського голови з основної діяльності в межах компетенції.

3. Інформація про діяльність відділу, діючих консультативно-дорадчих органів з наданням фотопідтвердження (склад, положення, інформація, проведення засідань, інші заходи):

-Комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації населення та забезпечення виплати заробітної плати на території Шабівської сільської ради;

- Комісії для проведення конкурсів на право оренди майна комунальної власності Шабівської сільської ради;

- Комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності;

-Комісії про проведення інвентаризації торгівельних об’єктів, закладів громадського харчування, об’єктів у сфері надання побутових та розважальних послуг на території Будацької коси Шабівської сільської ради.

4. Інформація про інвестиційні договори, додаткові угоди.

5. Звіти по виконанню Програм:

- Програми соціально- економічного та культурного розвитку Шабівської сільської ради на 2018-2020 роки;

- Програми розвитку туризму на території Шабівської сільської ради на 2019-2020 роки;

- Програми фінансової підтримки комунальних підприємств Шабівської сільської ради на 2019-2020 роки;

- Програми по благоустрою, озелененню, поліпшення стану довкілля Шабівської об'єднаної територіальної громади на 2019-2020 роки;

- Програми підтримки індивідуального житлового будівництва Шабівської сільської ради " Власний дім ";

- Програми екологічного розвитку Шабівської об’єднаної територіальної громади на 2019-2020 роки.

6.Інформація у сфері регуляторної політики (плани підготовки, проекти регуляторних актів, аналіз, пропозиції та зауваження, звіт, реєстри, тощо).

7. Перелік підприємств, установ, організацій, що належать до сфери діяльності відділу (статут; перелік послуг, що надають та діючі тарифи; службові номери засобів зв’язку; графік прийому громадян; керівництво; адреса; структура).

8.Мережа об'єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення та готельного господарства.

9. Перелік розповсюджувачів реклами, що отримали дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

10.Перелік об’єктів комунальної власності сільської ради.

11.Перелік об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації шляхом продажу.

12.Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду).

13. Звіт про виконання фінансових планів комунальних підприємств.

14.Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності).

15.Відомості щодо схем розміщення засобів пересувної торгівлі.

16. Відомості щодо схем розміщення засобів сезонної торгівлі.

17. Відомості щодо ярмарків (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договорів, укладених з організаторами таких ярмарків.

18.Списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою.

13

Управління освіти, культури, молоді та спорту

1.Накази керівника Управління з основної діяльності.

2. Структура та чисельність Управління.

3.Положення про Управління.

Інформація про керівництво (прізвище, ім’я, по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси службової електронної пошти).

4. Графік прийому громадян.

5. Плани проведення та порядок денний відкритих засідань.

6. Розпорядження сільського голови з основної діяльності в межах компетенції.

7. Перелік укладених договорів, додаткових угод.

8. Інформація про заплановані, значущі для громади заходи, акції.

9. Інформація про діяльність Управління, проведення засідань консультативно-дорадчих органів, інших заходів (з наданням фотопідтвердження).

10.Перелік закладів (освіти, дошкільного виховання, культури, спорту, тощо), що належать до сфери діяльності Управління (керівництво; адреса; структура; статут; штатна чисельність; службові номери засобів зв’язку; чисельність учнів/вихованців).

11.Маршрути перевезення дітей.

12. Інформація про дотримання державних соціальних нормативів з питань освіти та виховання дітей, в т.ч. з інклюзивною формою, санітарно-гігієнічних норм, харчування, перевезення дітей.

13.Інформація про дотримання державних соціальних нормативів у сфері обслуговування закладами культури, підсумки споживання культурних благ і їх доступність для різних категорій населення.

14. Звіти про виконання:

-Програми надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку, які мешкають на території Шабівської об’єднаної територіальної громади на 2019-2020 р;

-Програми "Шкільний автобус";

-Програми «Здоров’я дітей – майбутнє громади» Шабівської сільської ради на 2018-2020 роки;

-Програми національно-патріотичного виховання;

-Програми проведення культурно-мистецьких заходів та відзначення державних і національних свят в Шабівській сільській раді на 2018-2020 роки;

- Програми розвитку фізичної культури і спорту Шабівської сільської ради на 2018-2020 роки;

15. Інформація про підсумки оздоровлення та відпочинку дітей протягом літнього періоду поточного року.

16.Інформація про роботу колегії працівників освіти (склад, положення, інформація).

17. Інформація про підготовку комунальних установ до опалювального періоду.

Визначено розпорядженням

28/ОС-2019 від 20.03.2019 року.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора