Шабівська сільська рада
об'єднана територіальна громада
Одеська область, Білгород-Дністровський район

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 22.02.2024 09:37
Кількість переглядів: 237

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА" 00135390

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний
код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб'єкта господарювання.

Україна, 04053, місто Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Планованою діяльністю передбачається реконструкція АЗС з встановленням стаціонарного заправника газом, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Салгани, вул. Шабська,20А На автозаправній станції (АЗС) передбачається здійснювати прийом, зберігання і відпуск пального для автотранспорту, а саме: бензину, дизельного пального, скрапленого вуглеводневого газу (СВГ). Режим роботи - цілодобовий.

Технічна альтернатива 1.

До складу комплексу АЗС входять наступні споруди: Існуючі: операторська; навіс; резервуарний парк нафтопродуктів підземного типу (4х25 м3); паливороздавальні колонки

рідкого

моторного палива (2шт); очисні споруди дощових стоків; септик;

убиральня;

протипожежні резервуари води 2х25; Проектовані: Модуль СВГ-10 з підземним резервуаром

ємністю

10 м3 ; майданчик для встановлення модуля; майданчик зливу СВГ;

майданчик

заправки

автомобілів; конструкції огорожі майданчику для встановлення АГЗП;

конструкції

блискавкозахисту; конструкції зовнішнього освітлення АГЗП; інформаційно-цінове табло; автоматична сигналізація загазованості; протипожежні резервуари води 2х75.

Технічна альтернатива 2.

В якості технічної альтернативи 2 розглядається встановлення автомобільної газонаповнювальної компресорної станції (АГКС) для заправлення автомобілів газом - метаном.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Одеська обл. Білгород-Дністровський р-н Салгани Шабська 20А

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

5120886600:01:001:0001

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, Салгани, Шабська, 20А.

Реконструкція існуючої автозаправної станції передбачається за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, Шабівська територіальна громада, село Салгани, вул. Шабська,20А на орендованій земельній ділянці загальною площею 0,2278 га. Кадастровий номер земельної ділянки-5120886600:01:001:0001, цільове призначення - землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони або іншого призначення, для експлуатації та обслуговування автозаправної станції.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, Салгани, Шабська, 20А.

Розгляд місця провадження планованої діяльності за територіальною альтернативою 2 не розглядається, оскільки реконструкція передбачається на існуючому об'єкті, земельна ділянка має відповідне цільове призначення та знаходиться в оренді у ПАТ «УКРНАФТА».

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Соціально-економічний вплив від планованої діяльності носить позитивний характер. Основними позитивними факторами є збільшення надходжень грошових коштів у бюджет району, громади та області, що сприятиме розвитку державних, соціальних, господарських програм (в т.ч. орендної плати за землю), зайнятості місцевого населення, розвитку промислової складової громади, можливість заправки автотранспорту якісним паливом.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Автозаправна станція (АЗС) призначена для приймання, зберігання і відпуску нафтопродуктів, які за допомогою помп паливно-роздавальних колонок (ПРК) подаються з резервуарів в баки автомобілів. Передбачено відпуск бензину, дизельного пального (ДП) та скрапленого вуглеводневого газу (СВГ). Доставка палива на АЗС здійснюється автотранспортом. Злив палива із автоцистерн до резервуару відбувається через герметичні зливні муфти, які знаходяться над резервуарами. Зберігання рідкого моторного палива передбачено у підземних металевих резервуарах: - для зберігання бензину - 25 м3 ( 3 шт.); - для зберігання ДП - 25 м3 (1 шт.); Зберігання ЗВГ передбачається в одному підземному, сталевому, циліндричному резервуарі об'ємом 10,0 м3. Заправлення автомобілів рідким моторним паливом передбачається трьома паливо-роздавальними колонками (ПРК); система насосів- всмоктуюча, паливо-роздавальні колонки обладнані системою рекуперації парів. Заправлення автомобілів СВГ передбачається однією паливо-роздавальною колонкою (ПРК). Пропускна здатність АГЗП - 120 авто/добу. Для забезпечення потреб АЗС в електроенергії при аварійному відключені електричних мереж передбачений бензиновий генератор (1 шт.). Планований річний обсяг реалізації пального становить: бензину - 790 м3, дизельного пального - 320 м3, СВГ - 2190 м3. Режим роботи 365 днів на рік, цілодобово.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються відповідно до вимог чинного законодавства: - дотримання розмірів нормативної санітарно-захисної зони відповідно до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96)», затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.96 р. № 173; - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» тощо. - дотримання законодавства щодо управління відходами; - дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; - дотримуватись нормативів ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва.

Загальні вимоги»

щодо технічної альтернативи 2.

аналогічні обраному варіанту провадження планованої діяльності

щодо територіальної альтернативи 1.

- дотримання вимог Земельного Кодексу України; - дотримання розмірів нормативної санітарно-захисної зони; - дотримання містобудівних умов та обмежень; протипожежних розривів між будівлями та спорудами

щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядається

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Інженерна підготовка території включає планування майданчику будівництва (реконструкції). До початку реконструкції проводяться земляні роботи. Додаткове відведення землі не передбачається. Інженерно-геологічні та інженерно-геодезичні вишукування виконуються на етапі розробки робочого проекту відповідно до діючих норм ДБН А.2.1-1:2008 «Інженерні вишукування для будівництва». Проектні рішення в період реконструкції та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.

щодо технічної альтернативи 2.

аналогічні технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1.

аналогічні технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядається

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Основними можливими впливами планової діяльності (при реконструкції та експлуатації) об'єкта на довкілля є: — клімат і мікроклімат: планована діяльність не матиме суттєвого впливу на клімат та мікроклімат; — повітряне середовище: під час реконструкції: короткочасний незначний вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при земляних роботах, роботі техніки, здійснення зварювальних та фарбувальних робіт; під час експлуатації: допустимий вплив, джерелами утворення забруднюючих речовин будуть: дихальні клапани резервуарів з паливом, паливо-роздавальне обладнання, транспорт; — ґрунти: під час реконструкції: потенційний вплив планової діяльності на ґрунти тимчасовий під час земляних робіт, після виконання будівельно-монтажних робіт передбачається його відновлення, вплив визначається як прийнятний; при експлуатації: можливий вплив від розливу нафтопродуктів у випадку аварії. При дотриманні всіх технологічних процесів та умов експлуатація АЗС не буде мати негативний вплив на стан ґрунтового середовища; — геологічне середовище - вплив відсутній; - водні ресурси: можливий вплив від утворення дощових та господарсько-побутових стоків в разі порушення умов очищення/знешкодження стоків. Під час належної експлуатації об'єкту скид стічних вод безпосередньо у водоймища та ґрунтові води відсутній, стічні води від опадів очищаються на локальних очисних спорудах - негативний вплив на водне середовище не передбачається; — поводження з відходами: утворення відходів внаслідок експлуатації комплексу АЗС. Утворені відходи будуть передаватися суб'єктам управління відходами; — рослинний та тваринний світ: відсутній, зелені насадження - відсутні, заповідні об'єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні

щодо технічної альтернативи 2.

аналогічно технічній альтернативі 1 за винятком значного збільшення об'єму будівельних робіт з підведення і прокладення газопроводів метану, встановлення блоків підготовки, очищення та акумуляції газу, а також збільшення джерел викидів від обладнання АГКС

щодо територіальної альтернативи 1.

аналогічний технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядаються

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об'ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам'яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
  2. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності зі ст.6 Закону України « Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23.05.2017 року

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з оцінки впливу на довкілля

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної військової адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної військової адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Дозвіл на виконання будівельних робіт

що видається відповідним органом державної інспекції архітектури та містобудування України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації ,

65107, м.Одеса, вул.Канатна, 83 , ecolog@od.gov.ua, (048) 728-35-05, Шатохіна Ірина Вадимівна

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь