Реєстр громади як елемент інформаційної інфраструктури електронного урядування
З 03 грудня поточного року Шабівська сільська рада приймає участь у пілотному проекті з використання та випробування відповідного оновленого реєстру територіальної громади ДМС України.
За цей час адміністраторами відділу ЦНАП сільської ради протестовано реєстр та направлені пропозиції щодо поліпшення деяких аспектів реєстру територіальної громади, що були взяті до уваги Державною міграційною службою та внесено відповідні зміни.
Завдяки плідній роботі органів місцевого самоврядування, в т.ч. і Шабівської сільської ради, та Державної міграційної служби України вдалося докорінно змінити реєстр територіальної громади.
Реєстри територіальних громад – відносно новий елемент у системі реєстраційного обліку фізичних осіб, є одною з різноманітних баз даних інформаційної інфраструктури електронного урядування.
Згідно з абзацом 12 статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» за №1382-IV від 11.12.2003 року реєстр територіальної громади – це база даних , призначена для зберігання, обробки та використання визначеної цим Законом інформації, що створюється, ведеться та адмініструється органом реєстрації для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Використання програми «Реєстр територіальної громади» має свої переваги, зокрема це:
? автоматизація процесів реєстрації та зняття з реєстрації жителів громади;
? автоматизація формування і друк за встановленими формами звітів, довідок, карток, повідомлень;
? спрощення пошуку та обробки даних за будь-якими критеріями, автоматизоване формування довідок та інформаційно-аналітичних звітів;
? спрощення обміну даними із державними реєстрами відповідно до чинного законодавства.