СКОРИСТАЙТЕСЯ МОЖЛИВІСТЮ БЕЗГОТІВКОВОЮ МОНЕТИЗАЦІЄЮ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ
Шановні пільговики, які одержують пільги у грошовій безготівковій формі!
Згідно з Порядком надання пільг* АТ «Ощадбанк» інформує пільговиків за допомогою SMS** про стан розрахунків за комунальні послуги протягом доби після перерахування коштів комунальним підприємствам.
Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті пільговика необхідно:
Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на нашому сайті.
*пп. 3) п. 12 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 (зі змінами)
** якщо при оформленні пільги було надано номер мобільного телефону
Інформуємо, що з набуттям чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 №807 вступають в дію наступні зміни:
- Ощадбанк залишається одним з уповноважених банків, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій готівковій формі;
- Ощадбанк є єдиним уповноваженим банком, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій безготівковій формі.
Постанова набирає чинності з 01.10.2019.
Рекомендуємо користуватись особистим кабінетом субсидіанта/пільговика! Там можна дізнатись всю інформацію щодо пільг та субсидій: перелік комунальних послуг, розмір нарахованої субсидії/пільги, її залишок, а також суми, що були перераховані постачальникам комунальних послуг (за умови надходження інформації від них до Ощадбанку).
При першому вході в особистий кабінет пільговика необхідно вказати ваш мобільний номер телефону, який було надано до Управління праці та соціального захисту населення при оформленні субсидії/пільги.
Зверніть увагу! Ощадбанк не має повноважень коригувати номери телефонів.
Тому, якщо під час реєстрації в особистому кабінеті пільговика виникає помилка з коментарем: «користувача з таким номером телефону не знайдено», це означає, що вам необхідно звернутись до підрозділу Управління праці та соціального захисту населення для перевірки / редагування ваших контактних даних. Після отримання банком оновленої інформації (щодо номеру телефона Пільговика) вона стає доступною в особистому кабінеті пільговика на сайті Ощадбанку, і ви зможете зареєструватись в Особистому кабінеті пільговика.
Звертаємо увагу, що повна інформація щодо руху коштів на комунальні підприємства доступна ЛИШЕ у веб-версії особистого кабінету субсидіанта/пільговика.
З питань, які стосуються розміру пільги або з питань: чому такий розмір пільги/субсидії, як вона нараховується, чому немає перерахування пільги/субсидії, необхідно звертатись до Управління праці та соціального захисту населення. Ощадбанк цією інформацією не володіє.
Джерело інформації: офіційний сайт АТ «Ощадбанк»