Шабівська сільська рада
об'єднана територіальна громада
Одеська область, Білгород-Дністровський район

Послуга оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки у ЦНАП Шабівської сільської ради

Дата: 01.11.2024 10:57
Кількість переглядів: 116

Фото без описуВідповідно до законодавства України кожен громадянин України, який досяг 14-річного віку, зобов’язаний отримати паспорт громадянина України.

Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

Паспорт виготовляється у формі картки, що містить безконтактний електронний носій.

Прийняття документів на оформлення здійснюється на підставі особистого звернення до центрів «Паспортний сервіс» та незалежно від зареєстрованого місця проживання особи.

Паспорт оформлюється:

  • з 14 до 18 років — на 4 роки;
  • з 18 років — на кожні 10 років.

Терміни виготовлення паспорта:

  • не пізніше ніж 20 робочих днів;
  • не пізніше ніж 10 робочих днів.

Термін оформлення паспорта вперше в підрозділах на території України (з 14 років) складає - 20 робочих днів.

Необхідний перелік документів

Оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки по досягненню 14-річного віку:

  1. Свідоцтво про народження (разом з завіреним перекладом, у разі необхідності);
  2. Паспорт громадянина України одного або двох з батьків;
  3. Довідка про реєстрацію місця проживання (за наявності).
  4. РНОКПП або повідомлення про відмову від його прийняття (за наявності)
  5. Якщо хоча б один з батьків не був громадянином України на момент народження дитини — потрібна довідка про реєстрацію особи громадянином України. Видається ДМС України за місцем проживання одного з батьків або консульством України в країні народження дитини та вилучається при оформленні паспорта громадянина України вперше.

* Особа віком від 14 до 18 років, яка має зареєстроване місце проживання — під час оформлення паспорта може за бажанням подати запит на отримання РНОКПП з подальшим відображенням у паспорті.

Оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки:

  • взамін паспорта зразка 1994 року (досягнення 25/45-річного віку);
  • взамін паспорта зразка 1994 року (за бажанням);
  • у разі втрати/викрадення паспорта:
  • у разі закінчення терміну дії паспорта;
  • у разі зміни інформації;
  • у разі виявлення помилки в інформації;
  • у разі непридатності паспорта до подальшого використання;
  • у разі присвоєння РНОКПП або повідомлення про відмову від його прийняття.

Перелік документів:

  • Паспорт громадянина України;
  • Документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (свідоцтво про шлюб/про розірвання шлюбу/про зміну імені/рішення суду про розірвання шлюбу) (разом з завіреним перекладом, у разі необхідності);
  • РНОКПП або повідомлення про відмову від його прийняття (за наявності);
  • Довідка про реєстрацію місця проживання (за наявності).
  • Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (при викраденні паспорта).

*Якщо особа отримувала паспорт громадянина України зразка 1994 р. на території, яка зараз непідконтрольна Україні (окремі райони Донецької, Луганської областей та АР Крим) — додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи, які дають змогу ідентифікувати таку особу.

Видача паспорта

Під час видачі паспорта проводиться процедура верифікації.

*Присутність особи, на ім'я якої було оформлено документ — обов’язкова.

У разі неотримання громадянином паспорта протягом трьох місяців з дня його надходження до центру «Паспортний сервіс», готовий документ повертається територіальному підрозділу ДМС для подальшого зберігання.

У разі неотримання заявником паспорта протягом двох років у територіальному підрозділі ДМС з дня його оформлення він знищується. За письмовим зверненням заявника строк зберігання паспорта може бути продовжений до трьох років з дня його оформлення.

Транслітерація у паспорті

Написання імені та прізвища особи латинськими літерами може бути виконано відповідно до:

  • написання у раніше виданих документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України;
  • документах, що підтверджують факт народження*;
  • свідоцтва про зміну імені*;
  • свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу*.

*Документи, видані компетентними органами іноземної держави та легалізовані в установленому законодавством порядку (якщо інше не передбачено міжнародними договорами) подаються з перекладом на українську мову та засвідчені нотаріально.

Написання прізвища особи латинськими літерами може бути виконано відповідно до:

  • написання прізвища її дитини/батьків (або одного з них);
  • написання прізвища одного з подружжя у раніше виданих їм паспортах;
  • у тому числі в паспортних документах іноземця, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один із подружжя є іноземцями або особами без громадянства)*. Документ, подається з перекладом на українську мову та засвідчений нотаріально.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь